I made it! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marijn Hoeksel - WaarBenJij.nu I made it! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marijn Hoeksel - WaarBenJij.nu

I made it!

Blijf op de hoogte en volg Marijn

02 Maart 2015 | Thailand, Bangkok

Sawatdee! Hoi lieve allemaal!

Hierbij een verslagje vanuit het hete en stoffige Bangkok, waar ik eergisterochtend veilig en wel ben aangekomen. Toen ik eindelijk het hostel had gevonden dat ik had geboekt en ik een heerlijke koude douche had genomen in de dormroom, ontmoette ik Vanessa uit India en samen zijn we de Khoa San Road opgegaan voor biertjes, een voetmassage, en heerlijk eten. 's Avonds ook maar meteen wat cocktails opgezocht (er was een bar met free cocktails for girls!) en heb ik in het hostel als een blok geslapen.
Gisteren een beetje uitgeslapen en zijn Vanessa en ik meer de stad in getrokken. Met de tuktuk (blijft geweldig!) naar het enorme warenhuis MBK en per boot weer terug. Al slenterend door de stad kwamen we een tempelcomlex tegen en hebben we maar even de toerist uitgehangen:)
Gisteravond ben ik totaal in de knoop gelegd en uit elkaar getrokken met een Thai massage, best pijnlijk! Toch denk ik lang niet zo pijnlijk als wat Vanessa daarna onderging; ze liet een tattoo zetten en mijn mentale steun was hard nodig... Gelukkig was ze er heel blij mee na afloop dus het was niet voor niets :p Daarna weer heel wat biertjes gedronken en weer tot veel te laat in de pub blijven hangen.... op dit moment niet al te fris en fruitig dus! Toch zo maar in de benen, op naar de volgende stop: Hua Hin! Lekker aan de kust dus ik denk dat ik me daar ook wel zal vermaken:)
Ciao iedereen, jullie horen weer van me!
xx Marijn


  • 02 Maart 2015 - 12:48

    Bettina:

    Wat een belevenissen gelijk al!
    Voor jou geen tattoo, toch????
    Veel plezier op Hua Hin. Lekker relaxen!
    xxx

  • 02 Maart 2015 - 21:42

    Oma V.d.Wollenberg:

    Dit heb je al heel goed gedaan Marijn, het is wel een onderneming. Volgens mij ben je nu de spanning van de scriptie en het organiseren van de reis aan het uitfeesten!!!!
    Heb jij ook een tattoo laten zetten, soms op een plek dat wij niet mogen weten??
    Een hele fijne tijd daar meid, ik kijk uit naar je verslag.
    XXXXX oma



  • 03 Maart 2015 - 10:54

    Sanne:

    Wow! Je hebt echt al heel veel ondernomen in die paar dagen dat je er bent! Klinkt allemaal echt super tof en leuk en spannend! Ik kijk nu al uit naar de komende verhalen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marijn

Ik ben klaar met mijn master dus alle tijd om een paar maanden naar Azië te gaan!

Actief sinds 16 Feb. 2015
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 4389

Voorgaande reizen:

27 Februari 2015 - 01 Mei 2015

Op naar Azië!

Landen bezocht: